24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 22:30:34| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

體會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學校擰返d野,同左好多呀sir傾計,o個種感覺好舒服,我唸可能而家o個種身份已經同之前唔同,可以唔駛o甘避忌o甘講,但見到d學生,我都好想上堂呀,如果仲係f.7學期頭就好la
返去仲有一個目的,就係au sir 有事搵我,佢打比o個時,我都覺得有d出奇,之後攪掂散所有野,就同佢同埋個女仔一齊食lunch,起初我都唔係好想,驚唔知食飯o個時,講d嘜好,但其實唔係,我係restaurant足足坐在3個鐘,au sir 講左好多野,我體會左好多
雖然我覺得自己好大機會入唔到u,但算la,自問自己已經盡左力,唔係一定入到大學就成功
我已經決定左出哩做野,儲錢,進修,5年之內,做好我既目標,讀好個account,有機會既話,希望仲埋accountant,ha sir 同au sir 都好支持我想法,之前ha sir叫我考accountant,我覺得我一定唔得,但其實唔係,只要努力就得
我要一邊搵$$,一邊讀書,完成我既目標
今日au sir講d野好有point,對佢有d改觀,雖然我無講我d比佢知,但今日佢同我講一番話,我好驚奇,點醒左我."你而家o甘既時期,頭埋而家o甘既社會,應該以前途,事業同$$為重,愛情o個d野,放埋一邊,你要明白披愛o個個既感覺係舒適,唔駛付出,但愛人o個個付出好多,倒頭來換o里既係辛苦,o徒時間,得到既係傷心,倒不如為自己既前途著想"
佢講得好o岩,我都估唔到佢會同我講o里d野,點醒左我前個幾個月做o個d野係好傻,你都唔會知ga la,我仲做埋哩d野仲嘜,既然你都無比回應我,我仲等嘜,雖然我到而家仲好想知個答案,仲有d放唔低
但哩個時期好緊要,係為個出路著想,而唔係唸哩d野,我唸而家應該事業係最重要,我要搵$$,愛情係其次
有可能timing唔o岩la,算la,我就當你之前你同我講過d野,係玩我la,怪自己諗野唔成熟,o甘樣會舒服d,我無再流眼淚la!(this time around no more tears!this time around im clear!)
希望下星期份工,second-in成功!

台長: abc
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文