24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 20:42:49| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回味

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哩兩個星期都返左學校搵呀sir.對於係哩間學校讀左8年既我,哩兩次返到學校既感覺好深,比起f.5o個年,o個種感覺更加不同,有一種捨不得既感覺,因為我知道已經再無機會係哩間學校到生活,8年之間既所有愉快事情,只能回味.
8年之間經歷左好多事情,中一至中二時一臉稚氣,是最無憂無慮既時候,自以為升左中學後,已經長大,但現在回想起,其實是幼稚,仲有d唔識唸,o個時仲覺得我係一個無朋友既人
中三至中五,想法有些不同,明白是時候要深入認識自己,改善,頭埋知道自己原來唔係無朋友ga,仲係好多,只係自己唸埋一邊,對哩間學校慢慢了解更深,唔係想像中一間o甘差既學校,只要自己努力,讀嘜野學校,都可以好出色,但o個個時候既我,現在回想起,都仲未好成熟,仲有d貪玩
中六至中七,思維開始唔同左,開始進入成長期.而且以前d同學差唔多走散,同佢地分享d工作經歷,仲明白到自己更加要努力,唸d野同中一至中五時好唔同,面對許多新面孔,o個種感覺好特別,好高興認識到好多新朋友,我覺得哩兩年所學既野比前五年既野仲多

8年學校生活完結,當然捨不得,現在見到d人著住校服,我都好想著埋一份,但無機會lu,好掛住校園生活,但現在是時候成熟了.,只能回味,是時候要為自己前途著想la!

台長: abc
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文