24h購物| | PChome| 登入
2004-04-21 19:49:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

四月廿一日(手都震哂)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚呀媽話不如叫我去幫人補習,但係我唔識教人ga,明左都唔知點解會明,好驚教得唔好…
今日全日都冇乜特別野,係去左look ling。我地打的去,then去椰林食lunch。跟住我地就見到大哥同林柏江又o係度食,好溫馨,好似一對gay couple。我地不時望過去,大哥又望過黎,好好笑!
跟住唔知點解kenson變左狒狒,你問呀choi la…
跟住呀choi又發現debbie同個waiter眉來眼去,原來佢地識ga,跟住我問有冇discout la,點知冇仲好過有…哈哈哈
then就去look ling la,初頭因為成兩年冇掂過o既關係,超差…
跟住第二局開始好番d,第三局仲勁,有兩個連全中,係最高分果個^^ wahaha!
死人珊珊O仔o係度嘈生哂,咒人地落坑…我真係同佢出去打ga la
打完之後隻手震哂,真係開心…

台長: 尚未設定
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文