24h購物| | PChome| 登入
2004-10-11 14:51:25| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

原來會是這樣的…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前日去完open day 之後,我地一行人就分道揚鑣,carol, fanny同我就去左沙田新城市行街街~~ 拎住一大疊o既宣傳單張,完全削減哂我d購買慾…好彩…
幾經辛苦先撇到呀bin,我同carol可以做我地要做o既野,our new project~~~
等呀花o既時候,我終於鼓起勇氣同carol講左d本黎想一路keep secret o既野(呀thy睇到唔好問我住,唔想再講喇…暫時),估唔到carol竟然都係咁~~其實我都一早估到架啦,睇番佢d往績就知。
以前我成日都覺得佢諗埋d野好無聊,但係估唔到,我自己都係一樣…唉…近墨者黑…定係所有人都會係咁呢?真係好無聊,尤其是d先後問既,原來d 咁minro o既野會有咁大impact.
等埋呀花之後終於有得dine,當佢聽到cc 有bf之後,佢個action大到好似見到10隻crocoach咁,嚇到隔離d人望住佢呆左…之後去打一陣機就去左聽Russian National Choir la.
之前完全係冇expect 過d歌衫係可以咁靚架!當佢唱完等一隻歌之後,已經係呆左,冇聲出,跟住越黎越正,都唔駛有instrument,佢地就已經係成隊band咁,especially個bass, 佢係低16度o既c, may be 仲要低…加震音…完全係冇野好講!拍到我隻手幾鬼痛… carol仲眼濕濕tim... next time must go la!!! 之後一路行番去新城市,呀花就話:「如果第時條仔唔陪我黎聽就即飛!」at the same time, the three boys next to us turned their head and starred at her...哈哈哈!係law,如果佢聽聽下打喊露,呀花仲會除鞋車佢咁話…|||
之後back 2 tuenmun,我地去左town park傾到11點半到就番屋企lu~~
carol,原來真係會咁架!我而家先知…

台長: 尚未設定
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文