24h購物| | PChome| 登入
2004-04-20 18:43:00| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

四月二十日(6B好野!)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日同呀慈去商務揀左三本書送俾d生日人,然後去買左樣既好玩又實用o既野送俾紙巾,真係開心,諗落都好鬼正!
之後同呀媽去Park'n掃貨,跟住又去Beleno買衫兼搏佢本magazine。
今日又好tired,戴住條bacelet,點知又冇俾人捉wor,到企企下先知…
今日終於有baseroom la!我同番二嫂坐^^。中化教情與中國文化,對於不知情為何物o既我黎講真係幾難理解…
跟住ASS我地睇左(大半)彩虹約定,講到謝婉雯醫生對佢患左血癌o既丈夫果種不離不棄,我覺得好感動!如果我搵到一個可以咁樣守護我o既人就好喇…其實我唔覺得謝婉雯醫生o既死係好慘或者好可憐,不竟佢係o係一生最光榮之中離去,正所謂死有輕於鴻毛重於太山,佢可以o係拯救左咁多條珍貴生命之後先至離去,真係好光榮,唔係咁多人可以有呢個機會,可以流芳百世,成為所有人o既回憶。
我諗上帝俾佢o既使命佢都已經fufill 哂,所以先接佢上天堂,同佢丈夫好好過佢地o既二人世界jei~我地唔可以咁自私要佢留o係度咁辛苦ga ma。希望佢同佢丈夫
o係天堂生活得開開心心!~^^
之後去睇6B vs 6A o既五人籃球賽,d男仔一落到場即刻爆認真呀個樣,平時果d笑容唔見哂,有d恐怖,不過其他人eg debbie and carol 就幾欣賞咁喎…er......
我地o係6B 每入一球都歡呼拍手,跟住仲走左去對面好近果度坐,好powerful ar! 6B 26 : 6 勝!我諗6A輸係因為BB做左隊長law,佢一笠件number shirt,佢美好o既身段即刻表露無遺law,仲突點tim,性感程度比鍾麗緹更甚!

台長: 尚未設定
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文