24h購物| | PChome| 登入
2005-09-24 23:41:18| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小朋友們等我呀!我會盡試啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/9 (Sat.)

今日真係左右為難呀!度度都想去喎…
先同屋企去左Ocean Park申請左個全年入場證…
入去玩左次超動感影院……
我都未試過包院玩喎……四個人坐二百個位……真架勢!
咁玩院我就走先…

join Patsy佢地去Open Day…
先去中大……去呢間只為拎下野姐……都入唔到啦一定!
d雨時落時唔落咁…
之後我、Patsy、小玉、Cat、翹系個露天茶座度食野…
突然雨勢越黎越大喎…
佢地個pat pat濕哂囉…
Patsy更係濕底唔濕面…哈哈哈

then同Patsy、翹、翁咪去教院……
I like this!!!!!!!!!!!!!
我真係對個幼兒教育 and 小學English好有興趣…
我一定會放系Band A度……
由細到大都想教幼稚園喇……但之前覺得教得書一定要好勁好勁唔輪到我啦…
不過依加仍然想試下…
仲有,起身點係萬六呀!!!!(嘩~~~發青光啦~~~~~)


我之前真係運運鱷鱷冇特別方向咩?
唔係架…之前唔知點簡好姐…又唔識簡…大學d科咁完泛…讀完都唔知想點有咩做啦…又唔知讀唔讀到喎……琳到咁理想都哂氣…費事失望呀!

晚上同Patsy繼續去又一城……
講起好多笑料……一路行就好似兩個傻婆咁笑到腰骨好痺呀我!
內容包括:PE堂Patsy石凳當地面行之後跌左落地…(佢自己都不斷自嘲~~~~~~)
賴屎
路上幾們路人怪相………等x4
行埋反抖城……周圍玩玩具………
有好多好得意既BB扮野衫仔呀!好cutie架!!!!
行多陣MK就走了…

PS:有收獲有收獲……卡卡卡……surprise~~~~~

傷風添………梗係聽人講解時勁大風凍親喇……鼻0候都感覺不妙……

台長: Ada
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文