24h購物| | PChome| 登入
2006-07-02 15:29:11| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放榜日~學校篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/7 (Sun.)

一切尚算終結。
現在唯有再等八月一啦。

其實放榜前已有個offer對我自己心理上已經鬆d好多…
起碼放榜時和改choice時都無咁大壓力啦…

放榜日~~~~
番到學校無咩驚……因為考完中史卷一已一早預左炒得好甘好甘…肥佬兼大學無望…

臨到我拎成績…電話震…係阿媽…
我都未拎…仲有兩個就到我喇…

成績到手了…
我系求記碌左兩年係無白費既…
不枉我番學唔夠訓…放學無定時

我中史竟然D左?!
其他都ok埋!
雖然唔係好好…但我真係好滿足喇…我知我係賺左…

中史中化係big surprise…
不過英文有d失望…我落重注嘛…我個plan無嚕…
對唔住既係自己同Miss Choy…

最要多謝既亦係Miss Choy和Miss Leung…
將我起死回生…
我知自己入學時西史咩料子…完全係一片空白

終於都捱完了…
預科生活根本唔係人過!
琳番之前成日補課測驗都忍到…
我覺得其實大家都好叻好勁……
小息全班做喪屍系位趴低訓覺…
上堂有break竟然好似係恩典咁真係好好笑…

現在我可以安心吃喝玩樂已是好幸運…
我知好多人仲係人心惶惶當中…
希望今後簡既路係無悔啦…

台長: Ada
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文