24h購物| | PChome| 登入
2005-09-24 00:51:21| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難玩…累透都要玩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23/9 (Fri.)

逢番學日子我既生活就會好似刻板咁…
唔係測驗就日日補課…
真係好辛苦…我極度睡眠不足…但體力又極度超越負荷喎…
番學日日行最少68層樓梯真想死……
Patsy話系求記讀F.7係一個修身療程…

今日原本Hist. Test,但我真係溫唔切呢……so冇test改期喇…
太累了…太累了…不再飛天遁地…………
之後下week星期一二三都要測驗啦……想點先???

難玩既我,雖然好累,但放學都仲去relax下balance下…(唔係好易會痴線架!)
同Perry去左沙田dinner……飽到嘔喇!
今晚睇哂大家食飯屋企點教喇!
我屋企真係要求多…要我做個有禮貌之人…

哈哈原來你咁認真同我講既就係呢樣野咋下嘛…
嗯嗯嗯!!!收到!

琳起話拎"碌君"追住你阿哥黎"歐"……笑到停不了呀!
之後你守住門口,我追…
哈哈想象力超豐富

新城市新開間CitySuper幾好行丫…不過冇美食廣場…
新發現…原來沙田都有間明將喎!Patsy,去食咯…食完又可行街啦!
yeah~~~聽日可以訓晏d……夢昧以求呀簡直係!

台長: Ada
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文