24h購物| | PChome| 登入
2008-01-30 10:36:05| 人氣185| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

連環不幸事件

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月29號

半個月唔露面的老細, 一返鈬就話 雙糧新年無得出,

因為佢自己周轉不靈


等到下個月先.




放工前, 收到丫譚業主的通知,

比一個月通知要我一家大細走人.



新年流流 又樓價升哂... 聽到頭兩個鐘都ok呆滯

then 放工去睇左陣租盤, 幾乎要一倍價錢...


join埋細佬一齊食飯 傾下笑下

其實又唔係咩天大問題鎹,

一人比多一千幾百, 大不了離開南區

心情輕鬆返d


咁因為要返屋企收APE的貓沙

我就一個人返屋企先


一邊講電話一邊開門...."下!"左一聲囉

房以至廳...佈滿一撻撻的黑色粉末

好詭異的情境... then發現到一個"屍骸"---吉左的袋仔,

原來係有貓咬穿左暖包...我完全想像到個情形:

丫輝好高興咁係細佬房偷左個暖包, 覺得d質感好得意, 一邊咬一邊拖住通屋走...



=n= 好命苦咁掃地拖地...死人輝仲要係d粉末上邊碌!碌到半邊身手仔腳仔黑蚊蚊


今朝 1月30號

發左半晚惡夢... 先係同人玩追逐遊戲 then 有關於... 女人自焚果d詭異№

醒左係床...混身無力...攤到最後一分鐘先起身

then擦完牙 出到廳 我居然 居然又見到果下№ !

我見到丫妹去完貓沙盤之後出返鈬, 用"果個姿勢"行路

mean佢係坐係地下, 只係用雙手爬行--> then 佢 pat pat果d 便便就會抹哂係地下....*0*

我又好命若咁再度拖地and清理現場...

then 再度返工遲到...



我唔知咩事,

不過而家如果有人見到我的話,



我而家係唔係好大舊烏雲係頭頂丫?




台長: L
人氣(185) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

20
做多D好事有助改變運程
2008-01-30 18:15:36
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文