24h購物| | PChome| 登入
2008-02-04 12:32:33| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月1日~2月3日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一星期之內, 就已經搵到屋搬好屋住得人

效率之高, 真係有d驚人

不過亦都係因為咁 令我感受到 我係有朋友ga真係~~~~ (泣)


擒日果場搬屋車輪戰...由3點幾搬到9點幾,

多得terry, 蓉姐, 新丁, 小lan 將最艱鉅的大件№搬哂過去

大大張的梳化...重死人的床...散收收的雜物...

最爆的係 我o係搬之前呢...其實係無pack過№執過№的 (過分...呢下真係好過分...=”=)

係同我條5層樓梯搏鬥期間, 發生左唔少一邊笑一邊要用力的場面

eg...terry哥哥搬搬下梳化突然大嗌”甩褲”

小lan又落樓梯”登”親個8月15~ =w=

手無縛雞之力的蓉姐always比我老點持重№

新丁仲遲左一個鐘走睇唔到波

真係唔知點多謝佢地好


朋友們9點幾陸續散水之後, 加入埋細佬, 我地再趕工

因為床都搬哂過鈬我地洗濕個頭焗要搞掂佢


一路忙到almost 兩點呀...

不過真係好堅 好有貶下眼已經搞掂的感覺



第2日, 大家都好, 細佬直情起唔到身返工...

我同小lan放左工又要去ikea採購...好丫真係...

有成果鮋....


~w~ 呼...


then 呢單№almost搞掂, 我又同時間進行搵工大行動啦

因為我已經係2月1日辭左職啦~~~~~

同kitty一齊 離開呢間唔掂的公司


雖然唔捨得佢, 不過老土d講 ”天下無不散之筵席”ma


大家都係香港仔居民, 有緣實會撞到鮋





ps 我又病左了...

纏住我的腸胃炎...ohmygod...

同場加映

星期四

走左去食ricepaper 慶祝搵到屋

then 影我同李小lan的第一次貼紙相



果個傻人... 一影就影左3次

一開始真係超唔自然...笑得好勉強 = =’

ha... then先好dd ja...


一路玩到12點人地熄機收工趕人囉唔該 =w=


得返我地最後兩個客

hehe....


we already together

Galax & lan



ps...唔好意思...上邊果個日子係錯的...我手快快又寫錯左...= =’


台長: L
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文