24h購物| | PChome| 登入
2007-09-19 18:15:19| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

our happy meal~~ ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放左工就去買Å,陳7&me的大作

佢整的開心太陽粉絲蒸帶子, 個樣似足佢~ ^^

我親授的手本名菜, 辣椒紹酒炒蜆~
仲有蝦乾芥蘭同菜莆蒸肉餅~ ;)
兩個人整好四個Å,但又等極細佬都未返,

只好鬼祟地偷食, 食d自以為唔覺的位~

不過等呀等, 等呀等...

等到8點幾細佬的鎖匙聲係門口響起,

一開門我同陳7就用國語講"歡迎, 歡迎"

~W~ 跟住就梗係大啖食啦~細佬都未坐低, 我地兩個已經猛扒飯,

真係好好好好味GA~~ ^^



其實我真係幾中意咁樣, 覺得輕鬆同舒服,唔使應酬其他人.



小插曲:

當大家忙緊的時候,發生廚房小意外,

不過係發生係廚房外BOR~~

話說我經過廚房, 唔覺意攝左三隻手指係門較度,

陳7又咁飱關廚房門...

我的三隻手指就當場夾死左啦 !

痛到當場標眼淚!

仲爆於血TIM...


不過更可憐的係,

仲要我一個人執䒷洗碗囉~~

最賺果個 ?

咪李錦成囉~ "/


台長: L
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文