24h購物| | PChome| 登入
2011-08-09 21:15:36| 人氣144| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~大蕃薯日記之家務篇~~

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一天,大蕃薯跟家人食飯的時候,大蕃薯父母問大蕃薯:

蕃薯媽:睇小蕃薯個款好似唔多​會做家務哦~

大蕃薯:oh!係呀~~佢真係唔家務,但係而家​好多女仔都好識做門面功夫,表面上千依百順,又會打理家頭細務,​其實反到屋企可能會毒打你地個仔~~但係小蕃薯佢個人就唔同,佢​好鬼死坦白嫁,係唔做家務就唔做~無人奈得佢何,而且未拍拖之前​佢已經表明好強硬ga立場~~~

蕃薯爸:咁你地兩個都咁懶,第二時點算呀??

大蕃薯:~~~~咁我做囉(哭說~~)

蕃薯雙親:hehehe~~~~好呀~~咁你而家開始做晒屋企d家務我就信你!!!!

 

後記:真係虧佢諗到個答案,但在facebook上小蕃薯就得到好多人的支持,尤其是很多過來人...

契媽說的聰明,因為有言在先,叫大蕃薯要記得這個承諾...還叫小蕃薯記得不要在大蕃薯家人面前做飯,避免自暴其短..

我覺得很受用,因為契媽就是一個處理與老公、家公家婆、子女以及子女另一半的關係十分之好的一個成功例子...

其實,人與人之間的相處本身已經是很大的學問,尤其對方是養育了大蕃薯20多年的家人...

而且,大蕃薯從台灣讀書回來才一書,他們家的擔心是可以理解的,而且我覺得再難的關係都可以處之泰然...

區區這種關係,其實不用太怕,再難纏、難攪的家長我都有見過,這種已算是小case啦!!!!哈哈哈

但話說回來,其實,一對戀人對處與對方家長的關係,互相支持是很重要的..

自這次以後,大蕃薯常常問我有否生氣(大概是因為我有燶面吧!!!)

但其實我的解釋是,就算是我媽媽罵我不做家務,把房間弄得亂七八糟的,我都會不爽她~~更何況是一個不是生我出來的人呢??一點點不爽是很正常的...

要的並不是一句膚衍的答案,或者埋怨自己的家長...

而是切實的理解對方的難處...去體諒、去為對方解圍...

這種能力還需努力加強呢!!!!

台長: =**=小婷
人氣(144) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文