24h購物| | PChome| 登入
2005-12-14 19:21:20| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聽歌~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近心情總是不太好....
忽然想起好久無聽歌了~
一手拿起west life最新出的碟~
一手按下cd機播著~
漸漸我放鬆同舒服了很多~^^~
好好聽啊~
原來我近呢幾年已經忘記了音樂比我既力量了~
但係我仲係好鍾意音樂的~
以前唔係因為你,我唔會愛上音樂,唔會喜歡唱歌~
好久沒見了,你在英國過得好嗎?^^~
咁快又過左幾年了~
你個音樂進修課程應該快完了罷,對嗎?
聽你爸說今年你放假會回來的...
在你去英國之前,你叫我練歌...
我無聽你講,唔肯練...
現在想起有點後悔了~><~
你要快點回來呀~知道嗎?
我等緊你返黎同我練歌的~^^~

台長: ~花花~
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文