24h購物| | PChome| 登入
2023-01-03 12:53:31| 人氣468| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

QUIET

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

突破自己

我願意嘗試新的,我能夠有所不同。

知曉

理解精神層次:我能理解神祕學、心理學、潛意識的資訊與學習。

喜悅的情緒

人際好人緣:我能在人際互動中,創造我喜歡的氛圍。

RED

Wherever I go I am always protected and loved.

無論我到何處,我總是被保護也被愛。

ORANGE

I freely and lovingly create the things that make my life richer and more beautiful.

我自由地、帶著愛去創造那些使我生活更豐富、更美好的事物。

YELLOW

I am a unique being with a purpose that comes true in daily life.

我是個獨一無二的個體,我的使命會在日常生活中實現。

GREEN

I love learning growing and changing.

我喜歡學習、成長和改變。

BLUE

By knowing and accepting myself I serve life.

藉著了解並接納自己,我呈現我的生命。

INDIGO

I pay attention to my inner dialogue.

我觀照我內在的對話。

PURPLE

All the experiences that divine wisdom lead me to help me grow.

所有神聖的智慧帶給我的經驗都幫助我成長。

台長: *[[ 開始聰慧*﹍xD
人氣(468) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文