24h購物| | PChome| 登入
2004-07-10 00:25:22| 人氣139| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飯局

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾天去一個一早就知會無聊死既飯局
人物有人地一家加人地媽媽同一個樣串既人
我去係因為呢幾個月都冇去酒樓食飯
重話Glen Walve. 個區食店好野喎 食緊公仔麵既我都即刻話去啦

成個過程一個字-噪!
三個豆靚係咁煩 個位姐仔就扮有愛心成個過程照住d細
而我最關注既飯菜都唔錯
成條遊水魚,呢邊好少食; 一個什麼會豬腩,豪; 而個豉椒豆腐,幾得呀…etc

其實覺得佢地好煩好無聊 所以我選擇個晚唔識國語 可以煩少d
但都做哂後輩既任務,話哂有老人家係度

最好笑個位姐仔 問係咪想同佢farewell
what?我只係想幫下忙佢uni offer既事咋播
唔好自作聰明吧啦~
首先我唔係仔又同佢唔熟
所以要局住俾佢坐大脾,我只係覺得embarrassing
一看就知做唔到friend la, 咁…古惑

今日飯局先知道屋主個姨生女係一個超美既mix
嘩~上海+澳洲可以咁架
我俾九十分呀!!!一對攝人的眼睛 *o* Susana, you’re gorgeous!!
十年後,Susana參加華裔三甲必入!

圖: 純正日本店在goldcoast

台長: 邪流丸
人氣(139) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文