24h購物| | PChome| 登入
2004-04-07 16:35:00| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好凍啊.......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

做乜事今日會咁凍ga? 我要著長袖衫呀...咁快就冬天, 唔好啦, 比我著多一陣夏天衫先啦...

最唔鐘意係星期三, 又上得多堂, d 堂又密wor, 今日 IROB 個 lecture 唔知攪乜鬼搵左個日我去 career expo workshop 個個人黎講 career 既野, 又會咁奇怪既, year one course 都要講呢 d, 唔洗咁快ma....

今日present 個幾個人又 present 得幾好wor我覺得, 等我都要學下佢地先...

返埋聽日就放假lu, 聽日應該有節目....kakaka

喂, 莉莉, 你收到我封信未呀? 冇寄失到ma? 記住回信!!!~~ keke

台長: 史琪
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文