24h購物| | PChome| 登入
2005-12-29 02:06:58| 人氣187| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人肉x燒包 之 人心肉做

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

天氣,陰,有雨,心情。

出世到呢家都有一種,
人無我有,人棄我取,
人離我合,人恨我愛,
呢d咁仆街的想法,
總之我唔鍾意
同人share,
同人撞,同人似。



呢幾日發現自己開始有問題,
自己去左邊呢,搵左好九九,
先知,自己錯晒,
開始迷失左。。。

從來都無留意人地d野,
不過可能佢地愈唔想我知,
我就愈想知。
睇左人地ge故事,
發現,原來自己都錯左,
錯左一d唔應該發生係我身上ge錯誤,
錯左一d唔應該有ge表情,
錯左一d唔應該有ge皮氣,
錯左一d唔應該有ge智慧,
錯左一d唔應該有ge愚蠢,
咁其實,我認,我真的錯了。





p。s。 離晒題,頂。

台長: zk
人氣(187) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文