24h購物| | PChome| 登入
2006-05-05 23:46:02| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Chapter 48

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大學生活
呢幾個月以嚟,由於王子要休養的關係,所以一直都係我去幫佢上晒d堂。結果,我就可以試下所謂大學生嘅生活;與此同時,佢要我跟住佢嘅fd,學下佢嘅處事態度,好似話咁會令我快d長大wor。

幾天前,王子終於養好晒d傷,而我嘅學期都就完啦;咁佢就同我一齊分享一下返咗咁耐學的感想。咁因為我同佢各返了一個學期,所以就有得比較一下。

我地係集中響幾樣嘢嚟分享:

1. 今個學期的同學
2. 校園生活
3. 個人感想

響1方面,我就覺得,今次的同學唔錯;不過王子就話:

「真係?!我覺得,只係『勁cheap』同『cheap』嘅分別咋wor,上個sem d人就係『勁cheap』,就算係而家嗰d都唔慌好得去邊啦。」
「你又知?你又冇去上堂,你點會有呢種諗法架?」
「你理得我呀!!!」

咁2又點呢?王子嗰陣就係一放學就走去馬會,只係返學至會返去。至於我呢,聽王子講你就知啦…

「搞錯呀你!日日一放學就走返嚟屋企!我雖然上學期都係咁,冇人叫你學我架,d卡通片係咪真係咁好睇,搞到你日日下午都坐響度睇呀?!」
「咩wor,咁你個fd咪又係咁!你叫我跟住佢呀嘛!關我咩事wor!人地淨係識走去返工,咁我唔通又一齊返埋一份咩?」
「咁你可以搵其他fd架….」
「冇識到新fd呀。」
「……..咁你到底學到d咩嘢呀?」
「跟你個fd學了如何以一個二十歲的年青人的身份,卻有一個三四十歲的叔叔的行為同心境之外,冇啦。」
「…….我除了同你地兩個一人講一句『咁多人死,唔見你死!』之外,重有咩可以講呢….」

至於3呢,em…我都唔知可以講咩lu…我諗王子都係差唔多啦,都係希望下年唔會都係咁啦,最好就。

台長: Sebastien
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文