24h購物| | PChome| 登入
2003-07-30 15:40:23| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

馬鹿子(Bakako)三人組

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日我day off呀~~所以就約o左小闊同sario出o黎行街街la~~~
其實想約佢o地兩個小妹妹好耐ka la~~因為好想見佢o地la~~二o黎就係想俾o野佢o地la~~~
可能因為大家都幾耐無見la(兩個星期la~~我係日本返o黎兩個星期呀!!好掛住日本呀~~~>< )我起初都有d擔心大家會唔會仲有咁多o野講呢~~不過我好似又係諗得多餘law~我o地見到面就已經一輪咀咁講o野la~~(真係三個女人一個墟!!!!)我o地大多o既話題都係圍繞住村姑~~~要知道村姑將會「永遠」成為我o地最好o既話題,一講起佢,我o地三個人一定會好有共識!!!!
見到sario,我就忍唔住想問佢YamaKe Fans Club Committee 簡稱YKFCC裡面o既茄雪(Keyu)係唔係就係我呀??呵呵呵呵~~~sario同闊仔聽完之後就好似「bingo~~你中o左la!!!」咁o既feel同我講「係呀~~就係你la~~~」我諗如果個陣有d七彩絲帶係頭上飄落o黎會更好feel!!!!我聽完之後即刻有認命咁o既感覺呀!!(我之前仲安慰自己唔係我o既~~~可能佢識好多朋友仔都係叫yukki呢~~~)就係咁~~無緣無故成為o左YKFCC o既第四個member~~係度再自我介紹一下先~~大家好我係YKFCC o既keyu!!!!綽號係「茄雪」!!!post係DR(強項係打慢四倍o既forbidden lover!!!)請大家多多指教!!!^^
我o地都行o左旺角好多地方呀~~不過旺角真係熱到嘔law~~而且好似愈o黎愈無咩o野行呀!!!所以行完我o地走o左去「姨媽傢俬」坐番幾個鐘先行番去食dinner~~我o地個dinner係好豪華o既M記藍寶餐!!!我o地食完dinner之後,就係大家一齊獻寶o既時候la~~
呵呵呵呵~~~我就梗係拎7 days o既相俾佢o地la~~小闊睇到不知幾high呀~~~sario就比較冷靜d~~~不過當我拎起ken chan張相研究個陣~~我o地就係一齊大爆笑la!!!無辦法la~~因為ken chan佢真係太XX la!!!!!睇會刊個陣我o地又發現tetsu係有啤酒肚ka!!!(小闊,你要好好幫你愛人keep下fit la!!)最後就係一齊交換o左d trading card~~呵呵~~好開心呀~~sario送o左幾張yukihiro俾我呀!!!真係大感謝呀!!!!仲有Indies時代o既CD同hyde & GA哥o既VCD~~咁當然仲有小闊o既demo CD la~~ありがとござりま!!!你o地真係抵錫呀!~^3^~
你o地都放心la~~我一有好o野就會同你o地分享ka la!!!


好la~~係哩個時候,我要解答好奇茄莎o既大疑惑!!!
無錯,當日我去買相送俾你o地o既時候,我係去番竹下通!!!!不過我係
「無去」會俊介哥!!!
「無問」佢拎地址!!!
「無同」佢搭訕!!!
「無約」佢去食lunch!!!
所以都「未」同人...做左............朋友......
因為怕瘀!!!!你知la~~連環咁去三日,係人都知咩事la~~要知道我會怕羞ka!!呵~~~~=^_^=
至於點解對俊介呢個人咁低調呀~~~你知la~~我個人係咁ka~~~要一年之後先識得high ka!!!!!呵呵呵呵~~~我都唔知點解會係咁呀~~

點解要由本來o既奸夫轉成神交呀~~因為我覺得俊介佢「好可愛」!!!不過就唔係話我好鍾意個d law~~~我最愛始終都係得我愛人yukihiro同我個乖仔小栗~~其他o既我要用汽水罐掟死佢!!!!!!!>O_o<
係呀~~我睇o左尋日買o既JUNON,我個乖仔小栗話想今個夏天有拖拍呀!!!!我一定要好好幫佢留意下~~如果唔係好似我個侄仔京京咁俾D無謂人食o左就唔好la!!!!

台長: 小惡魔
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文