24h購物| | PChome| 登入
2005-02-11 00:20:25| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去年煙花特別多!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每年既新年都會day day打麻雀,年年都會有煙花放,年年都節目多多,但今年就特別空閒,今日係年初二,我成日都係o係屋企過,冇出去任何地方,到晚上8點鐘放煙花既時間,以往就梗係第一時間跑出屋企個窗口到睇,但今年真係覺得唔再有甚麼特別,因為一個人睇既野係完全冇感覺,只係食住個公仔麵對住個電視聽住由窗口傳入黎既<澎湃爆煙花聲>,諗起上年我仲好高興咁睇緊煙花! 昨日有人同我講:係咪要自己過番一D新既生活呢?? 個o個人話佢自己好似過緊一D唔屬於自己既生活,咁我又係唔係呢? 唔好強迫一D人地唔會做既野而要求人做,冇錯! 因為就算做到既都唔會開心,亦已經唔會再係個o個人喇! 好多野順其自然會好好多,我正等待...

台長: 我是我...My heart
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文