24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 23:37:05| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Why shy??? shit...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於都見到敏儀啦,好開心…講俾人聽都唔信,番左成兩個幾月工,Lcx 就得四個同事(計埋我),我同佢居然都可以見唔到一次!好彩我同佢training 果陣識左咋,如果唔係都真係好樣囉…哈哈…之前雖然都係training 果陣見過一次,不過之後就成日都有傾電話,所以我覺得同佢仲熟過同cola 同autumn!今日見到佢,感覺有D唔同,可能佢又無帶眼鏡掛、又剪左頭髮啦…唉,今日Lcx 個場靜到爆,完全無生意,我幾驚埋數果陣得0 蚊呀!頂…今日得$103.8 埋尾,有D想死…最想死既係,今日無情情有一大班賓賓黎Lcx喎,我心唸,嘩,家陣咩事呀,唔洗做呀,走黎行街?仲要黎唔係買野喎,嚮度搞亂檔,頂佢個肺呀,唔買都唔緊要啦,唔好搞亂我D野啦大佬,你地D"冰肌"夠黑架啦,我唸都唔洗食朱古力啦掛…

尋晚成晚都訓唔著…唉…無時間啦,要走啦,點解我仲要咁怕羞呀??講句野洗死咩?連正眼都唔敢望人,驚咩呀? =.=" 好討厭我自己,點解唔勇敢D去行前一步呢?機會,係要爭取架…我知佢身邊有好多靚女同事,但係又點o者?做朋友之嘛,唔一定要靚女嘛…自卑,係我既弱點…嗚嗚,唔改,唔做,就一世後悔!我唔想,唔想…仲有五日…仲有咩我可以做呢?

有機會調去又一城舖,好開心…仲可以同敏儀一齊去…yeah…咁樣,就唔洗見到cola 啦…kaka(好衰呢)…不過之後就唔可以食隔離D糖糖啦…=.="
好期待好期待之後既Macro polo 霄夜buffet,係我地GODIVA 同隔離Jelly Belly 既女仔一齊去呀…有我、敏儀、autumn、subreana、cristy 同bebe…

台長: 星雪
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文