24h購物| | PChome| 登入
2006-09-08 20:19:13| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

買裙仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年8月19日 (星期六)

當日下午,本是陪番西等魚蛋黎接佢,

所以去了香工行了一會兒,

但是番西看中了一件衫衫,

告訴我她沒有錢在身邊,問我有無現金,

結果我幫佢比住先,

跟住佢應承我話一會兒往銀行拿取現金給我,

當去了銀行後,她才發現自己的銀包漏了在公司,SHIT!玩野呀!

結果又要陪佢返公司攞,佢個魚蛋又係咪打黎我手機,番西應該買番個電話呢!

唉!

跟住幾跟辛苦我終於可以攞番我應得GE錢,跟住買左條裙仔!

接著就係我獨自回BB仔公司同BB仔一齊食LUNCH,

我地去左JAZZ CAFE 魚魚店食LUNCH!

環境好靚!!^__^

跟住去左OK增值,再去銀行拿取現金,BB仔就去美心買西餅!

返BB仔公司!同auntie傾左好耐計!

當晚我和BB仔去旺角食DINNER,跟住行街街,

AUNTIE就和卿姨趕往深井先,因為鄭UNCLE佢地趕飛機出國做訪問!

台長: YukiBB
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文