24h購物| | PChome| 登入
2004-02-09 20:52:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

︴溫情洋溢 ︴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【2004年1月23日(星期五)】
今日上去老公屋企拜年ar~
首先同小麗一齊去新港城買野..
因為佢都去佢老公屋企拜年..買左打西餅ar~
一齊搭車..等左好耐ar..食左好多風..飽晒~=_="~
跟住我就落左車..各有各lu~
上到老公屋企坐左陣..之後煮野食..
到7:00左右la~我地本身諗住出去睇煙花ge~
不過佢爸爸媽媽話去打邊爐食dinner~
咁我地又好似遲左咁..咪一齊去食飯lor~
仲有佢姐姐同哥哥~
有D失望ga..因為我好想同佢一齊睇煙花..
哥哥楂車出去..六個人迫o係部車度..
有個好奇怪ge感覺ar~好似一家人咁~好似係去左大角咀~
o係o個度竟然可以o係D樓中間度睇到D煙花wor~
哈哈~咁我同老公就企o係路邊睇左陣~好彩都算係睇到je~^^~
上到去~一齊食野o個時~又係有同一種感覺..
我都好耐好耐冇同我屋企人一齊出街食飯,飲茶o個D喇~
次次我都話唔去..自己留o係屋企..
今次同老公屋企人一齊食飯,個感覺好似同自己家人一齊咁~
個感覺好親密,好溫馨咁lor~

食完之後又出左去旺角~等埋小麗,阿鼠,細蚊,勤少~
過左廟街..唉..最唔仲意去ge地方..
算係點je..要跟住D人咁..點解要咁呢!?

所以點解我成日想你離開呢D生活..真係好反感lor..
希望你之前講過ge野係真la..你話再大個D就唔會咁~
就算將來有一日我地真係分開左..
我都仲希望你講過ge野算數~
因為我咁樣係為你好..而且係真心想你好lor~

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文