24h購物| | PChome| 登入
2006-02-21 23:41:53| 人氣57| 回應0 | 下一篇

真的怕了...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(冇乜心情用”中文”寫...用左廣東話先la...)

今日.. 中午番PCO... 到打鐘之後, 行過ama塊DSO board... 嚇左一跳... 透明膠上面超多水氣...有一兩張牛油紙都lut左... 行近d睇, 發覺牛油紙上面ge字部份都化左... 而塊膠上面obviously可以見到d水珠係度滴丫滴, 滴丫滴... 突然間諗到戈句:”總有不可預計的事發生”. 雖然唔係好大件事, 但已經搞到我有d怯... 我自問唔係一個好識變通, 解決問題ge人... 何況lee排好攰... 又諗緊afternoon開會同佢地講d咩好... 有時我就係咁, 遇到少少問題就好mung, 好煩... 好想乜都唔理... 我都知lee個係我ge大缺點尼ga la...

O_o 離哂題tim. 宜家個心真係開始...怯...loR... 之前又周不時俾maggie mung我埋一邊... 首先就同我講朗誦d野, 又話可以加操行, 平時分, 攞獎... (”she might as well be selling soap”)..搞到好似我唔出係對唔住pcms咁, 雖然佢冇咁講, but... then又話都明我好多野做, 叫我relax d...唔好搞咁多野...之後又話好想我努力d, 攞番佢eng分科獎... THEN又話希望我地個video可以改番好d...放係培正度俾我d子孫睇... *stare* then又唔知點樣點樣... 都係戈d la.. 琴日仲指住塊DSO board, 話...”你地lee d都只係出一期, 但係個video係...” 姐係, 會stay for好耐...咁la... 好老實講, 雖然佢係有d道理, 但係... 個video已經搞左好耐la... 我同natalie都開左好多晚夜車la... 已經唔想再搞la... 但唔搞, 又對唔住自己咁wo... 出得自己個名, 就真係要有番自己平時ge要求la ma...係咪先...


唉, 我究竟係度講咩丫...

放學之後, 我見到李曉欣係塊board前面睇... 大家discuss左一陣, 都係決定remove塊膠先... 再唔remove就連d底紙同photos都唔掂ga la... >< 其實都好hesitant... 又好驚做錯決定wo... 但成班高中ge又未放學... 咁, 咪remove loR... then李曉欣又要跑去上補習班... 我一個人又唔知點咁... 又諗唔掂下一步應該點...


*算la, 吹左咁耐都唔知up乜...好似愈講愈唔知點咁... 但又冇講到我真正想講ga wo... ><

Thank goodness that this isn’t open to the public yet...! 就當俾個地方我自己同自己吹下水la...

(maybe記憶就係咁ga la...自己心裏ge記憶先至係最真...最值得懷念...而唔係係自己個diary/blog度講到自己好好咁...俾人睇自己d feelings幾organized, 或姐sell自己d文筆...雖然寫好文都係好... 但另一方面...有時, 應該記底ge, 就係d咁ge mixed feelings... 係人地睇唔明ge... 都啱ge... 反正記憶係for自己ge... 不過我lee個好似係..新聞台boR.... ><;;;;;;; nevermind..)

台長: 悅月
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: randomly自言自語 |
此分類下一篇:【由來】月球上的巴士站

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文