24h購物| | PChome| 登入
2004-10-05 02:15:49| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

﹎巧開針~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去jorr踩冰冰~~
 一落冰面即俾啟文撞埋牆~=o=”””
跟住阿昌同世傑話我係初形~呵~(你地唔明呢??咁就唔好明laa)
 作死佢o地~~
jaymee過d跟住到~~
 講起jaymee有hapi野laa~(你地自己諗worr~)
細佬又不停剷我冰~~
 到最多人時我慘慘lorr~
angus、andy又玩我wo~~激死~~
 未成隻鞋踢落板板度lor~哼~
細佬話佢停底俾人任剷~不過後果自負~點知harry用冰扔佢~哈~
 笑死我~細佬又追住佢剷~燊仔又笑~~
返到黎細佬掟我wor~
 搞到我嬲一嬲好大聲鬧佢~sorry~
洗場個時識jorr個小妹妹叫〝樂樂〞~(唔知係未e個樂呢~)
 佢竟然唔show細佬~wakaka~
要逗晴晴食o野唷~話晒佢都係小妹妹~~
 樂樂好q唷~~拖住佢踩冰~隻手細到整係捉到我隻手指~可愛arr~
帶佢周圍玩~哈哈~~
 滴燭佢o地班人整雪球掟marco~o晒咀~
同angus踩冰~遠離佢地好~嘿嘿~~
 我踩踩下冰無lala有人撞過黎lorr~~(都係harry)
燊仔不停笑lorr~仲同小龍講~笑ar笑ar笑死佢丫~笨~!
 harry無lala走jorr~有人話佢受傷~~
希望佢無事laaa~玩多陣就走lu~~
 angus話我唔係女~係ar我唔係女係靚仔~呵呵~
去jorr kfc無食o野ar~去仙跡岩買o野飲~
 聽佢o地吹下水~點知走時marco腳抽筋..=-=””
我就走先~同阿立佢地一齊走~去到地下say88自己走~

台長: yu
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文