24h購物| | PChome| 登入
2004-12-09 21:14:50| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日日同我一齊番學個3個人入黎唔該!!by_RSC

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我唔明囉..你地走左淨低我一個 為咩囉,

你地就開心啦,一支箭咁就走左lu,

唔駛對住一個你地唔鐘意既人,我好羨慕呀!

到底我叫唔叫你地既「朋友」架?!

點解次次都係我等你地,你地而家一次都唔等我?!

我夠唔likey Karen 啦!咁我可以點呀?

佢捉住我我點走呀?!你地知唔知咩叫濫介呀?!

你地到底有冇諗過我?! 我而家好好受呀?!

換你地係我丫,我係le d 關頭走丫,

睇你地會5會針我!

有事既時候 四個之中總係我衰得最勁

次次都係我 無人明白!

偏偏我日日都對住你地 最將信任交哂俾你地

而得到既只係..玩偶?! 講真,

四個之中係得我會咁對呢d事敏感,

因為我真睇友誼睇得好重囉我想講!


如果到而家 你地重係冇乜感覺 重有想反駁

咁你地同我講.. 我會舉手 我退出!


無奈爆呀!!



台長: Pixelㄨtoy
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文