24h購物| | PChome| 登入
2004-08-29 09:33:19| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我討厭你!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我討厭你!

討厭你無視我的朋友!

對~!我依現在來說,朋友比家人重要!

啊...,不不,

應該說比一切重要~!

難得,我現在有一班無爭無吵的好朋友,

雖然,過往的她己成回憶...

但我現在覺得自己快樂得無可再快樂!!!

有她們憂愁重此消失,

你竟說她們是三九流!

屌!!

你條扑街混蛋死粉腸!

你冇朋友唔代表朋友係冇用!

冇朋友?哈~!人生坎呵!..唉...真悲哀..

我諗我將來生仔既時候,

我一定唔會咁對佢囉,

如果我會咁,

寧願自殺囉,

我唔想做黃臉婆.~!

台長: Pixelㄨtoy
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文