24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 01:59:50| 人氣147| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

旺角.新宿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一站:旺角

噚晚去左睇旺角黑夜既首映
我又再一次見唔到吳彥袓喇....
唔通我同佢又冇緣又冇孽?....
我連李燦森見唔到呀....
算啦, 見到方中信都夠啦

套戲比我想像中好睇~~
好緊張刺激, 好有壓迫感
好似同爾冬陞平時d戲有d唔同喎
睇完之後行出戲院
總覺得旺角好似唔同咗

今日先第一次睇清楚eddie個靚妹阿carol小姐個樣
聽見佢講個gap字就覺得好笑
一個人鍾意講咩野
只要聽吓佢另一半既口頭禪就會知道~~
不過我諗ricky o個個唔會鍾意講屌你個咀呱

第二站:Red Dot

Friday今期又要揾我地幫佢手做tarot功課
咁我地當然樂意奉陪啦~
今次我冇再問愛情啦
問黎都多餘
我問左我既前途- 記者
我真係咁有信心?
我真係可以成功?
雖然我好多時都好有自信
但係我越大越明白一山還有一山高呢個現實
要達到我既理想, 唔知仲有幾遠既路要行呢?

其他人都有問自己既前途
阿lin同阿珮你地要加油呀~
要好好照顧自己同埋對方呀

第三站:新宿

我六月頭要同藍凱瀅去日本啦~~
今次係第一次同佢去旅行
我地幾個講左左5 年今年終於實行到啦!
....雖然已經少左好多個人

呢期又要紮炮, 又要捱騾仔啦
呢次如無意外都會住返晌新宿
我會去返o個個statue 映張相俾大家睇~
我要好好利用呢六日
响同一個地方揾返我自己
呢一年過得好快, 但係又好難過

今次我要去代官山, 下北澤+吉祥寺, 六本木
我要去tower records, flower, delilah, chelsea, G2!, hanjiro central, 369, banana fish...........




台長: taka
人氣(147) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文