24h購物| | PChome| 登入
2004-05-01 14:56:31| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

抗戰96 小時 - chapter 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由於呢四日三夜都去左eddie 屋企紮營,
所以都冇寫日記
但係呢幾日太難忘啦
所以要補返~~
如果有遺留請refer 去
http://www.bloghk.com/list.php?user=friday

四月二十七日 -- 晴

我地一行5個人我啦, friday, dorcas, eddie同ricky
1200 約左阿pearl 晌摩頓台做interview
點知o個日我地仲成功地約到chester同一個男model
咁我地一隊crew就開始4個鐘做3個interview既行程

晏d既時候因為我地各自都有野做
所以剩低eddie一人先打道回府
我地夜d先join返佢

2200 eddie同dorcas+friday晌香港仔椰林餐廳等我
我地好好地吃了一餐, 然後上路
打從吃飯到登陸eddie屋企
dorcas同friday都不停証明俾大家知佢地同eddie既關係有幾咁close
我呢d outcast都係可以摺埋

上到去冇幾耐, 慕慕同ricky都相繼到達
我地6個人終於到齊
咁就開始做野啦~
不過大家坐低就發現原來我地都唔知自己要做d咩
因為我地連theme都冇....哈哈
咁就唯有由睇片抄content開始啦

由於慕慕dorcas同friday都不擅夜間作戰
佢地都相繼晌2700-2800期間倒下
之後我同ricky, eddie一直苦戰至天光
晌我最後同eddie講"你都早d訓啦"既一分鐘內
我就失去左知覺

台長: taka
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文