24h購物| | PChome| 登入
2003-09-01 08:57:38| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婆婆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚同左婆婆去開擋...
唉...真係無佢老人家辦法...已經一把年紀...重要病...病都要開擋...唉~最麻煩係要我幫手啊麻!
不過原來重有好多人買婆婆d"x仔糕"琴晚我諗都賣出左60幾個!但婆婆話係星期六同日先會有咁多人買,平日都小人買!

開擋比人(奇)視...頂頂佢地啊~
望!痴線!又唔係買,又要望,我知我係樣衰啊!唔撚洗勁用d奇異目光黎提醒我啊!唔想見我一係就唔好望我!一係就合著雙眼!真係啊~d老豆亞媽都唔知點教仔女,都無家教,無禮貌!讀書果d重衰,都唔知讀乜撚野ga,教佢讀書果d重仆街,都唔教d咩人出黎!望,成日望,真係啊~如果唔係婆婆係到叉撚爆佢地對眼!
好忟啊!

今日都唔知幫唔幫手好!唉~唔幫我又唔忍心...話晒兩個老人家都有病...成日唔舒服...但係又唔可以唔可擋...唉~~睇下自己訓醒未啦,訓醒就開陪佢地開擋啦!

台長: 火爆與溫柔
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文