24h購物| | PChome| 登入
2008-05-25 17:28:23| 人氣146| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

[♫] 共和世代-Apologize

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


最近一接通電話
久沒通電話的人阿

打來第一句話都是說
[什麼時候裝來電達鈴的?]

喔喔喔ˋˋ是最近*
生日過後就裝了
你看看你們多久沒打電話給我阿!!!


好吧 ,
這首歌是在公司聽廣播的時候聽到的。

目前是我來電達鈴1號歌曲(笑)

[共和世代- Apologize ]

提姆巴蘭所演唱:
Apologize(抱歉)

作詞:Ryan Tedder
作曲:Ryan Tedder

I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I’m hearing what you say
But I just can’t make a sound

You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you’re sorry
Didn’t think I’d turn around and say

That it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late
Too late, oh

I’d take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it’s nothing new, yeah yeah


I loved you with a fire red, now it’s turning blue
And you say
Sorry like the angel, heaven let me think was you
But I’m afraid

It’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late, whoa whoa

It’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late

I said it’s too late to apologize, yeah
(Too late)
I said it’s too late to apologize, yeah
(Too late)

I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground

轉載來自 魔鏡音樂網

中文歌詞去知識+找吧
詢問度可是很高的呢*


推薦給大家阿
這首好聽歌*

台長: Ophion
人氣(146) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: [♥] 跳動的音符們 |
此分類下一篇:[♫] 獨居動物
此分類上一篇:[♥] 咿呀呀

↑康↑
天啊~你都不知道
我那天打給你
有受到驚嚇
一整個逃離不了這首歌
有嚇到我耶...
因為一開始~我很愛這首歌
但~因為廣播狂打
讓我一整個受不了....
我也po過歌詞
哈哈
2008-05-26 22:50:55
版主回應
哈哈
因為太好聽了(大心)
2008-05-28 01:06:33
坐在康烏龜旁邊的人
哪首哪首呀?
傳給我,我也要來聽聽。

(好東西要和我分享)
2008-05-30 19:19:12
版主回應
哈哈
康烏龜有那首歌阿~~~
不過如果你想聽打我手機也可以(笑)
2008-05-31 02:09:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文