24h購物| | PChome| 登入
2004-04-03 21:52:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

考完UE了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

考完UE LISYENING就返左學校聽TALK,
然後再去旺角.
真ANARY,
D人居然LATE,
人家真係好累,
好憎等人.

去左換鞋,
之前係旺角買貴三倍既鞋唔飱著,
真係無辦法,
我隻腳太細.
結果要我加多三十蚊換過另一個STYLE.
去左間鋪頭門口,
諗起露脾,
諗到露脾會同我講,
"纒!加多三十蚊?!可以買過對啦!"
然後覺得好蠢,
好似俾人呃多次咁.
算!我忘記佢!

今日終於記得係旺角女人街買乾花,
買左薰衣草味,
有助睡眠.
加上一個靚靚既心形CONTAINER,
正!

然後就頂唔順,
真係累到死.
其實前晚好好鲻,
鲻得好夠.
但考試就真係好似打仗,
考個一個鐘試我己經累死左.

終於等到放假,
雖然就快要TAKE COURSE,
但都好開心!

COURSE EXAMINATIO同SR QUIZ撞左,
如果可以講掂數就好了!

台長: 小天子
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文