24h購物| | PChome| 登入
2008-12-20 11:36:57| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婆婆 vs 阿姨

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從阿姨喜歡了kuromi (見圖) 並不時對俊俊嚴厲教導之下, ’魔鬼阿姨’這個外號不徑而走.
而且, 在翹翹由出生到長大, 阿姨都對翹翹說: ’kuromi 係阿姨的好朋友, 你唔可以蝦佢’

最近, 阿姨等開飯時, 隨手拿起吉之島的推廣宣傳單, 見到kuromi, 就指住kuromi教翹翹:’翹翹, 呢個就係阿姨, 阿~~姨~~, 阿姨~姨姨就係kuromi, 知唔知?’

經好多次的悉心教導, 翹翹似乎都曉一點, 然後,我再指著kitty教他kitty是媽咪.

哇, 似乎真係曉woo, 我問翹翹: 邊個係阿姨呀?

翹翹的手指仔就指住kuromi, 問邊個係媽咪呀, 佢就會指住kitty

翹翹, 咁婆婆呢?俊表哥呢?
自那晚開始, 當阿姨同翹翹食飽飯之後, 無聊之時, 就會表演: 翹翹認人

睇到我地~~哈哈哈

昨晚, 當阿姨有如俊表哥一樣癡癡地投入新浪網的game時, 婆婆抱著翹翹問: ’姨姨o係邊度?~~叻仔woo, 媽咪呢?~~~~~好叻仔呀’ (一定係指中kuromi同kitty啦) ’喂, 阿姨, bb認得你隻o野呀’ (意思是: 你俾d反應啦)

阿姨: ’係呀, 好o野, 叻叻woo’ (頭不回, 仍在打機中)

婆婆: ’而家咪認得你lor, 淨係識得話在仔打機打機......’

打機過後, 阿姨要回家了, 每當有人要離開這個家門, 翹翹就會化身security guard, 他的security 格(性格也)就會立即充滿能量, 就好似打籃球做guard一樣, 爬跑衝向大門,然後對你笑一笑, 有時仲會講: ’去街街~~~街~~’

近來天氣冷, 臨出門前要著外套, 而且阿姨個手袋又好多野, 手提,手錶,八達通一次過放入手袋都要花好幾十秒, 結果, 這位bb guard就捕捉了阿姨, 阿姨想開小小門, 只夠一個身位就夠
當阿姨一開門, 正在想:唔通我瘦左, 咁耐隻門仲未挨到我的背o既??

原來, 翹翹一早已拉開門了,而且站在我後面
’bb, 拜拜喇, 姨姨o聽日先同你玩玩啦’

翹翹一副好可愛的樣+bb話, 令我不得不大叫: ’媽咪呀, 救我呀, 快d脅持佢返去呀’

點知, 婆婆在看珠光寶氣, 我大叫了三次, 婆婆先至來抱起翹翹, 我快手關好大門和鐵閘, 此時, 我聽到婆婆對著在扭計的翹翹說: ’我地唔要阿姨呀, 唔好同阿姨去喇, 唔要阿姨...’

O 嘴.....

台長: yois
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 康翹樂園 |
此分類下一篇:新年服
此分類上一篇:新車落地

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文