24h購物| | PChome| 登入
2005-07-14 01:09:49| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

選*他還是他??..她還是她??...Chapter5 **不是吧**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

莎一路行一路係度笑...
朗: 你笑左好耐ga la wo..!!
莎: 係ah..
朗: 笑咩ah..??
莎: 笑...你贏左波..贏左波同贏左波lo..
朗: 傻ga你都...
莎: 我係傻ga..你係咪想唔要我ah..??
朗: 係...(細聲到爆)
莎: 我聽到ga..你話"係" a ma..!!!
朗: sorry..玩下ja..
莎: 我都冇嬲到..
朗: 少可wo..你唔嬲ge..??
莎: 你想暗示d咩先..??
朗: 冇冇冇..
莎: 又係冇la..
**朗電話響**
朗: 喂..
某人: 丫朗ah...
朗: 係你..??!
某人: 我好掛著你ah..
朗行開左一邊聽..丫莎有一種好奇怪感覺..
朗: 你唔好再打黎la....
某人: 我真係好掛著你ga..你係咪有左第二個女朋友la..??!
朗: um.........唔係..??
某人: 你依家黎揾我la..
朗: 下...
某人: 你唔黎我就死比你睇...
朗: 唔好做傻事ah你..
某人: 你黎la..
朗: 好好好...
丫朗講完電話之後..行番過丫莎度..
朗: 丫莎..我..有d緊要事ah...要走先ah..我今晚打比你la..
莎: 下...好la..
朗: 你自己番屋企la...
莎: ....好..
丫朗講完之後..好快就向反方向跑過去..而丫莎奇怪ge感覺就越黎越強..
丫朗一路跑..一路係度諗哥個女仔(丫瑤)同丫莎..一路將佢地2個係度比較..
朗: 我唔好可以咁對丫莎ga..我同丫瑤已經冇關係ga la..係,..就係咁...
丫朗上到丫瑤屋企..門又冇閂..成屋都亂七八糟..而丫瑤就出左黎..
丫瑤見到丫朗..即刻攬住佢..係度喊..
瑤: 都係你對我最好..
朗: 唔好咁la你..(推開佢)
瑤: 做咩ah..??
朗: umum....
丫瑤係丫朗ge前度女朋友..因為佢丫瑤變心ge關係..就同丫朗分手..丫朗因為咁down左好耐..而丫瑤係丫淇ge鄰居黎ga..但係佢地2個ge關係好差..一見面就吵架..個個都冇佢地收..
丫莎因為冇地方去..又唔想番屋企..就上左丫淇屋企la..
丫莎一上到上..就見到丫朗係丫瑤屋企...
莎: 丫朗..??
朗: 丫莎..??
丫淇諗住出黎等丫莎ge..點知..??
淇: 丫朗..丫莎..仲有個8婆..
瑤: 你話邊個ah..??
淇: 邊個應邊個係...
莎: 點解你係度ge..??仲同一個女仔一齊.....
瑤: 喂..我有名你叫ga..我叫丫瑤..
莎: 我唔想知你叫咩名..我靜係想知點解丫朗你會係度ja..??
瑤: 我係佢女朋友..丫朗..佢係邊個ah..??(捉住丫朗隻手)
丫莎2行眼淚係度流..
朗: 丫莎你唔好喊la..丫瑤..丫莎佢先係我女朋友....(好大力fing開佢隻手)
瑤: 你話對我最好ge..??
朗: 我冇講過...(丫莎同丫淇已經搭左lift走左)
丫朗打算去追番丫莎..丫瑤捉著佢隻手..
瑤: 丫朗ah..!!
朗: 我地只可以係fd..你明唔明ah..??
瑤: 唔明ah.. 點解wo..我地以前係好好ga..!!
朗: 以前還以前..依家還依家ah...
瑤: 但係我地就唔可以好似番以前咁咩..??
朗: 你都睇到la..冇可能ga..
瑤一直係度喊..喊..喊...
丫莎其實落左丫淇屋企2樓哥個公園仔..佢地2個唔開心都會去哥度或者去海邊吹風ga..!!
淇: 點ah你..??唔好唔開心la..
莎: 唉...我都唔想自己唔開心ga..
淇: 咁咪算lo..
莎: 算..你講就易..
淇: 咁你上到去佢都唔係同丫瑤做緊d咩ah...
莎: 咁仲咩佢要呃我ah..話有緊要野做wo..
淇: 可能可個野話要死去威脅佢le..!!
莎: 又會係la..==" 咁易死la wo..
淇: 你原諒佢la..
莎: 依家係佢錯ah..(行左千秋度坐)
le個時候..丫朗打比丫淇..
朗: 你同丫莎係邊ah..??
淇: er..........
朗: 講la..
淇: 我驚丫莎鬧wo..
朗: 唔好咁la..
淇: 唉..算la算la..我地係2樓哥個公園仔ah..
朗: ok...
丫淇收左線..就行左出去..
莎: 丫淇..你去邊ah..??
丫莎想追出去..
莎: 丫淇...
咁諗岩丫朗就入黎..佢地2個撞到正一正....
丫朗就捉住佢隻手
莎: 放手ah..(好惡)
朗: 唔得ah...
莎: 你番去拖你個丫瑤la..(好大力fing開佢隻手)
朗: 我同佢真係冇野ga..!!
莎: 冇野..你係咪覺得我會信ah..??
朗: 你信我la..
莎: 我諗我要d時間lo..(推開佢走左)
朗: 丫莎...
丫莎停左一停...
丫朗即刻跑左過去..
莎: 你想點ah..??
朗: 唔係我想點..係你想點ah...
莎: 時間..
朗: 我會等...
莎: 好老土ah...
丫朗係後面攬住佢...
莎: 你放手la..(喊)
朗: 你喊即係代表你仲care我la..
莎: 但係...係你呃我先ga咋..
朗: 我唔講都係唔想你擔心我ja...
莎: 你比我走la..
朗: 唔得ah..
莎: 你仲中意我ge就放手la...我要靜下ah..
丫朗即刻放開隻手..
朗: 你會唔會揾我ga..!!??
莎: 會掛...
講完丫莎就用d好沉重ge腳步走開左....

台長: ’`¯▔ YOANNA °×
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文