24h購物| | PChome| 登入
2005-07-06 13:42:21| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

相識.分開.也是緣份 chapter25 "戀情告急(下)"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

le個時候..Steven又番到入課室la...
Steven: Joanna ah..阿Kate同阿Roy做咩ah..?!
Joanna講哂所有野比Steven聽..
Steven: ..........下...真係好少咁離譜ga wo阿Roy..
Joanna: 緊張a ma...
Steven: um....
有一個男仔行過阿Kate度..叫阿風..
Joanna: 阿風行過阿Kate度做咩..?!
Daniel: 聊佢傾計lo..
Joanna: 下..咁大濟...
Steven: 死la..阿Roy已經行左過去la..
Isabell: 我諗le個時候..阿Roy會打佢lo..
Joanna: 唔洗講la..
Isabell: 點解ah..?!
Joanna: 打左la..
佢地4個沖左過去攔左佢..
風: 你做咩ah..?!
Kate: 做咩打人ah你..?!
Roy: 我知你咁樣只係想激我ga咋..!!
Kate好串咁望左望右..其實佢個心真係只想激佢...!!
Steven: 唔好咁la..
Daniel: 你打佢都冇用ga..?!
Isabell&Joanna: 係lo...!!
風: 痴線ga..!!
Isabell: 走開la你..!!!
阿風就跑走左..
Steven: 阿Roy..我地去出..有d野同你講ah...
Roy: .......(就跟Steven出左出)
阿Kate心裡其實好擔心阿Roy..
**出面**
Roy: 點ah..?!
Steven: 你有冇諗過其實阿Kate咁係有咩意思ah..係因為你唔信佢lo..你太敏感la..你咁沖動..郁d就打人...想點ah..?! 你知唔知阿Kate好爭你咁ga..!!
Roy: .........(無言)
Steven: 做咩唔出聲ah..係咪內疚ah..?!
Roy: 咁我係緊張佢..想關心佢ja..!!
Steven: 咁ja係你用錯方法去關心佢lo..
Roy: 下..咁點ah..?!
Steven: umum.....同左阿Kate講sorry先la..
Roy: 佢唔聽..
Steven: 其他方法lo...
Roy: 好...
Steven: 入去上堂la...
**下晝放學**
阿Kate沖左番屋企..因為佢乜人都唔想見..佢番到屋企..阿Roy打比佢...
Kate: 咁事ah..!!
Roy: 你望落黎la..
Kate: 點解ja..!!
Roy: 望la..當我求下你..
Kate: 煩...
Roy: 我知你好中意七彩繽紛ge氣球...你睇下上面寫左d乜..
Kate: 咩ah..
Roy: sorry ah..!!
Kate: ........我都話唔會聽個lo...
Roy: 唔好咁la..
Kate: 當初係邊個唔信我ga..?!係你ah...係邊個冤枉我ah..?!係你ah..!!
Roy: 我唔想ga..!!
Kate: 你乜都唔想ga la..
Roy: 我只係想緊張你..想關心你ja..!!!
Kate: 但係你太過份lo..
Roy: sorry...
Kate: 你一日係你度sorry前sorry後做咩ah..?!
Roy: 咁你想我點ah..?!
Kate: 諗到至講你聽la...
Roy: 咁你原唔原諒我ah..?!
Kate: 下世la...
收左線lu...

台長: ’`¯▔ YOANNA °×
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文