24h購物| | PChome| 登入
2006-01-29 14:22:40| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們的年廿九

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

年廿九同親愛的去了維園行年宵
好可惜……有驟雨……
但都冇損我地既雅興

去左金百利 ~ 銅鑼灣地帶 ~ Sogo行街
佢終於買左新袋喇
雖然唔係agnes b
但呢個都好okay呀 ~ 好襯你!
係間越南餐廳have dinner
就出發去維園
就係呢個時候……下雨了……
好彩me brought jo umbrella and d雨好快停

熱維他奶means nth to you
but it means a lot to me
in front of love
我既佔有慾就係咁強 ^^
算你合作啦 ~ ~ ~

因為一句「買條送俾你女朋友啦」
我既收穫 ~ 電話繩
靚得好平 ~ 完全是物超所值

Dear ~ 我們的第一次 ~ 真係好開心!
你俾我既利是一定係有史以來
最好、最有意義的一封 ~ ~ ~

好期待屬於我們的二月
四週年、情人節、你既牛一
但同時我要take my mock exam lai……-_-"

p.s.第一次搶左人地個仔~ 人地個細佬
thx their consideration

台長: 灰姑娘
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文