24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 19:38:20| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

此男只應天上有

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我太遲開始睇呢套劇
今日先睇到第14集
好心急睇落去
最衰icq send得好慢~~
慢慢咁等佢廿幾k咁send
郭品超真係好高好帥~~
人間難得幾回聞..果隻囉
TVB最帥既那個吳卓羲都有所不及
反而女人我鐘意紅豆多D
好有性格呀~
不過下盤都好闊下
知道第二輯有羅志祥同郭品超帥比帥
不過對佢印象一般

最近狂食雪糕雪條
自己都唔敢照鏡~勁驚
尤其係果個MAGNUM~~
引死人
真係唔知點減
又晚晚食蟹
對小腿真係超粗
就黎開學添
點解阿媽生到我既身體動不動就胖起來
我買左果D女人衫都用不著
一著左就真係嚇死自己先

呢排覺得自己好頹廢
一日到黑唔知做咩
今日去街市行過燒肉鋪又見到果個核凸佬阿叔
條友勁樣衰~~叫人買佢D野係行到勁近仲要伸塊面過黎問你:買送呀
勁嘔~~
所以盡可能我都唔會行經果條巷
今日買左廿蚊兩斤蟹
平唔平就唔多知
只知昨日懶醒咁買15蚊三斤蟹番黎比人話太細隻
不過好多膏就真
一諗起D膏我就知減肥無望

PS:周杰倫出左碟~~太正喇
   的確是令人感動既唱片
   大家快D"DOWNLOAD"啦
我個人覺得外婆同7里香最好聽

PIC:郭品超

台長: CRY...S...TAL
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文