24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 02:31:27| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/7/04~ part 2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上集講到..我俾人扔低....
  
   咁我就自己唔可以就咁..輸俾佢稼~!咁我就快佢一步咁...扔低佢~~kaka~~扔低佢先~~kakaka~!咁我就係咁飛左過去灣仔la..搵雞仔佢地~!我記得今日好似同佢..傾左5次電話...記埋頭先果個~!kaka~!跟住就係鐵鐵站見到...雞仔同creamy~!佢地見到我...又笑囉~都唔知笑咩....kaka~‘死...連我自己都笑埋添...低b稼~!!!跟住佢地唔知帶左我去邊...跟住個個creamy姐姐不斷係到偷影我...真係唔要得呀..呢d咁既行為~!跟住佢地帶左我去...一間髮型屋既門口...聽講話係搵阿bo???? 跟住佢地走左..唔係度呀...元泥去左....甚麼壽司店...果陣我..雞仔..creamy都唔想食野住..中間好多都要省略....唔可以再提...因為我好想食野呀..now!~.......跟住bo???俾我地勸掂左....咁就唔使去食~!其實都唔關我事~!跟住就去影相相..就係我now post果張...係咪影得我好怪雞呢 ?不過都沒所謂la~~不嬲都怪稼la我..never mind la~!跟住落黎...就勁俾人拳打腳踢..不過其實唔係好痛...不過都要扮好痛....唔係既話佢再打大力d咪死~!我今日特突然間多左兩個家姐wor~!!..我都唔知咩事..佢話叫我叫佢做家姐...咁咪叫囉~!沒所謂la~..kakak~我交友廣闊沒計la~...你地唔可以羨慕咁多稼la~>b<  跟住....唔講lo~!唔想打...有機會再打..不過我諗都唔會~!kaka~!!!

PIC~左上角果幅相...既人物現在介紹下la~..
    左上果個就叫雞仔..中間果個唔知..右上果個就係bo???<<唔識串~~sorry~!跟住左下就係...打得我最多果個creamy..右下角果個就係我la~ 哈哈!~成個”懷”稚仔咁~~kaka~!!

台長: 魚旦
人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文