24h購物| | PChome| 登入
2006-01-27 21:27:00| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一份糧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日是十分值得紀念的日子
我收到人生之中第一份糧
雖說不到四位數字
但也夠我同屋企人食餐勁既同買份禮物比自己
連筆袋爛左N世都無錢買...真係慘
(無錯!就係上年i核子送給我作為生日禮物的那個
我用左一年啦!)
不過大家千其唔好以為我會好似lulu咁有米
其實我想儲錢去看hocc演唱會同儲下年住宿的費用

幫左個細佬補習成個月
個細佬界符成熟與幼稚之間
佢有時候也會很可愛
搞到我好想將來有個仔
不過對著他有時都會幾激氣...

昨天hocc去中大
放學由沙田回家的時候
感覺跟hocc愈來愈遠...
不過好彩~有郭子儀先生幫我影番張靚相

前幾日
好奇磅下重
嘩~1xx磅
真是歷史性高峰
真的有down的感覺...
已經相約同學定時去中大做gym
希望可以改變命運

不過話事話
我暴肥的原因
真的不是我突然食多左野
而是前排我食藥的副作用
所以在此奉勸大家一句
小心身子

在此我祝
所有到訪這新聞台的好朋友
新年進步
身體健康
yeah~

台長: 周大瑩
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文