24h購物| | PChome| 登入
2005-11-09 19:44:09| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

節目短評

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我發現我每天聽收音機的時間很多
而且完完全全是聽903
一定多過電視
因為電視真係唔會睇
哈~來讓我對我所聽的節目做個短評吧~

一早起身聽謝茜嘉
講真~佢真係好唔掂喎
講野完全無point
又成日讀錯我上語文精修時
教的錯字
真係好唔專業

在晴朗的一天出發
阿杜生講野都唔似有唸過
林生就好d
不過有時又好似懶搞笑
盧小姐我很喜歡
基本上個節目一d都唔似係時事評論
真係好"嘻笑怒罵"

放學返屋企
聽萬世巨星
真係愈來愈無聊啦
有衝動send封email去商叫佢收當
少爺占真係可以好有深度
但係點解要搞到自己咁無聊呢?
個節目好多放學既中學生聽
但係無聊到咁
係害左下一代...

今天
在好回家這個節目聽到
一首很喜歡的歌
這幾天好多野做
真係好辛苦
又覺得自己好多野都唔識
又沒有什麼事讓我去高興去期待
所以心情不太好
但今天聽到這首歌
我又有力量啦!


猜情尋 主唱:陳奕迅

遊戲就算輸了亦有限 難過像過山車哪麼辦
前程不管可否錦繡 加燦爛
認真地玩 全心去玩 更好玩

遊戲若有輸也就有贏 除了力氣當然也講命
明明當初貪玩 怎麼想博命
何必面青 何必太驚 快聽聽

別當你要奮勇血戰 無論聰穎或愚笨
猜猜情尋 雖不如人 不影響你笑臉迎人
沒有說過你要戰勝 留下歡樂便無憾
猜猜情尋 猜猜情尋 玩輸可以勝過別人 多一餐好教訓

前進後退不過是個夢 搖過蕩過不失個好夢
前程不管可否錦繡 都有用
目標落空 才可有空 放輕鬆

可以勝過別人 不必當真


喜歡它的曲
更喜歡它的詞
其實都係一場遊戲

台長: 周大瑩

您可能對以下文章有興趣

人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文