24h購物| | PChome| 登入
2005-07-27 21:01:38| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自閉的潛能

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這陣子
每天也是過得淡淡的
起床吃飯上網看電視
似在虛耗青春
也是人生的無奈

每天的話不多
一直認為自己有自閉的潛能
可以自己同自己生活
做咩都一個人
不正常的生活

與其無聊
不如去做義工
每星期去同d新移民小朋友玩
係真係玩!
所以都算係開心既
起碼我可以將
平時大家都唔想同我玩既"日落西山下"
改一改玩法
迫d小朋友同我玩囉.....唉...
但發覺d小朋友好難控制
個個都好似過度活躍
我想我小朋友的時候一定不是這樣

嘩~
<我的野蠻奶奶>超級好睇呀!
差唔多集集都笑死我!

給:蝦米
我阿媽就話要睇相先見到lulu者
你照下鏡未見到lulu囉!

台長: 周大瑩
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文