24h購物| | PChome| 登入
2004-08-21 21:31:49| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放縱自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這天
在自修室逗留了三小時
回家後便開始放縱自己
玩呀~食呀~目弟電視報紙呀~上網呀~
一些看似無聊但總比溫書開心的事
但反而沒有罪惡感
唔知呀~
或者得番幾日
唔想再迫自己
希望做番d自己喜歡的事情~

雖然我講都好似就快死咁
但事實確實如此
中七對我來說
將會是一個恐怖的階段
但我相信
如果我能夠順利經過它話
我便成長了!

今天好激氣呀!
我老豆買報紙竟然比人昆左
世界上竟然有一份報紙係無娛樂版...
佢雖然好似無事發生過咁
但係我就好大反應啦
唉...好down呀
今天還有hocc的新聞tim...
令我不禁失落下來

p.s.
今天在自修室的時候
旁邊有一個不相識的女孩子
問我:讀中七係唔係好辛苦嫁?
哈~我想是因為我的新書出賣了我的身份~

to:河童
緊係唔係啦!
如果你都係第100個留言者的話
我都一樣會送野比你!
再講呀~
如果我送hocc比你
你都唔會要啦~

台長: 周大瑩
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文