24h購物| | PChome| 登入
2003-07-10 15:23:46| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

宿霧之行 - Day Three

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係四日旅程嘅第三日,基本上今日嘅行程可以用「陽光與海灘」嚟形容,故名思義,今日我哋去咗宿霧市外圍嘅島嶼遊覽。正確啲嚟講,嗰度應該係 Lapu Lapu City ( Lapu Lapu,意思係石班咁解,佢就係當年殺咗航海家麥哲倫嘅土著領袖。),享受璀璨嘅陽光同清澈嘅海水 ( 真係一眼望到海底架 )。

今日由於行程比較長以及地點較遠,所以要比較早起身出發,雖然係咁,但係並冇因為咁而減低自己嘅興緻 ( 雖然我仲係好眼瞓 ) 。我哋首先坐咗四十五分鐘車,到咗 Tambuli Resort Villa,到咗之後再搭多四十五分鐘船去外圍嘅不知名島嶼 ( 導遊話一個叫「椰子島」,另一個叫「望憂島」,但係我始終覺得呢兩個島名係有老作成份。) 。

講起呢個導遊,佢俾我嘅印象係「過期人肉八卦雜誌:中年男裝版」,因為佢經常係咁講埋啲 Out 到暈嘅娛樂圈內幕 ( 有時我覺得而家啲男人真係愈來愈唔似樣,仲八卦過啲女人。) ,例如鄧麗君點死呀、哥哥點死呀之類。小弟雖然從來唔睇八卦周刊同相關電視節目,但係總會偶爾聽到少少呢類消息。兼且尋日俾佢點咗兩鑊,所以對佢冇乜好感 ( 事後至知原來我啲團友都對佢冇乜好感。)

不如講番我哋嘅行程啦,按照原先嘅計劃,我哋會去椰子島對出海面游水,游完之後會去忘憂島食飯,直至下晝兩、三點左右回程,但係由於當時椰子島對出海面有成千上萬隻水母游過 ( 雖然佢哋唔係好大隻 ),有個別團友嘗試落水,但係最後俾啲水母炸到飛起咁番上船,之後唯有先過去忘憂島附近玩,食完飯之後至去椰子島游水。陪我哋一齊出海嘅船伕喺途中潛咗落水,捉咗好多新鮮海膽上船,跟手就即刻開晒啲海膽俾我哋食。而味道方面呢,海水味再加上海膽嘅鮮味,令人回味再回味呢 !!

食完海膽之後,我哋去到忘憂島食 Lunch,呢餐真係豐富到暈,全部都係海鮮,除此之外,更加可以自己俾錢加餸,因為可以同島上面嘅居民買海鮮食 ( 仲幫你整埋 ),一場嚟到,梗係要試吓啦 !! 我買咗一隻瀨尿蝦 ( 超過一呎長 )、兩隻新鮮鮑魚 ( 每隻都有半隻手掌咁大 ) 重有一隻不知名嘅蚌 ( 個殼有成個排球咁大 )。呢餐飯真係食得好痛快,真係飽到上心口呀 !!

食完之後,我哋返去椰子島,雖然當時水面仲有水母,但係巳經少咗好多,所以好多團友都落咗水,游咗一陣之後,我哋都係差唔多要回程。返到去宿霧市之後,到咗 Gaisano Country Mall 買手信,之後食埋晚飯就返咗酒店。

其實喺第一晚,導遊俾咗我哋四百蚊披索泥碼入賭場玩 ( 每張一百披索 ),但係因為每次用泥碼落注,一定要用相同面額嘅籌碼落注,所以當晚就唱咗五百蚊披索籌碼,而嗰晚總算贏咗少少。到咗今晚,因為聽日就要走,所以一定要用晒啲籌碼。未賭之前,我哋有七百蚊披索,賭完之後,我哋有 2,100 披索 ,即係贏咗 1,200 披索。

嚟呢個賭場賭錢,我全程都係賭大細,而注碼方面,細到十蚊披索都可以賭,十蚊披索唱番港幣都係 $1.5 左右,重抵過去機舖打機呀!! 正因為係咁,所以好多人都好鍾意嚟呢度賭錢。

講起賭大細,小弟都算幾有心得令自己立於不敗之地 ( 雖然我平時唔賭 ) ,我嘅心得係:冇把握嘅時候就唔好落注,但係到有把握嘅時候就要落重注;當輸剩本金就離枱走人,到自己贏到咁上下都唔好繼續賭,要見好就收,兼且不時要自我克制。雖然係咁,我自己始終唔鍾意賭,亦都唔鼓勵人去賭。

台長: 秋無垢,天地無語。
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文