24h購物| | PChome| 登入
2002-11-10 13:42:45| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

- - 小 說 - -

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小說有好多種,唔知你鍾意睇咩呢?

我最鍾意睇愛情小說,人地話『少女情懷』,咁我都叫做一個女仔,所以都會睇。

我睇過好多個作家,好似張小嫺、瓊瑤、梁望㗖、林詠琛等等,好多好多作者我都睇過。佢地每個人既作風都唔同,有d由女性角度出發,有d就由男性出發,更有d就倆方面都寫...

其次,我又鍾意睇武俠小說。金庸呀、梁羽生呀等等。仲有一d古典小說,好似紅樓夢、西遊記、聊齋等。雖然我好多時都睇唔明,但係都覺得幾好睇架!

我岩岩借左《西廂記》同埋《浪花》,唔知好唔好睇呢?

各位朋友仔,如果知道有咩書好睇,可唔可以話聲俾我聽呀?

唔該晒!

台長: 雲 妮
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文