24h購物| | PChome| 登入
2006-09-30 20:54:21| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29th of 9 好玩.攰!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




前一晚幫secret係咁班短袖3同波鞋..
住酒店乜都無...
ceci幫佢搵齊晒


今日Lolo lastday!
好唔捨得你呀baby/___________!

今朝同5a同學仔食早餐
點知ceci話唔知醒...唔番...
secret第1個表情係=口=|||||||
當時佢既look係吊帶+長袖褸再+挷繩高爭鞋= =
即刻幫佢班過晒d野...
最後剩係班到對鞋
pk law叫佢成日都唔准除褸= =

跟住成班又搞到勁紋
仲要施施然咁行
緊張死人.


一番去secret又比人捉......
我跟住secret永遠都唔會有事=v=



15mins班會
唔記得做左咩.



chin
又做f.4野
成班玩到癲
同呀sir係咁玩
呀sir突然摸一摸我個頭
叫我唔好做傻野=O=....................咩事!??
跟住係咁追問佢佢又話無野..
繼續同人玩
超開心咁過左一堂!



recess
同小虎佢地玩d小學生野
猜包剪dup..輸左比人打= =
小虎痴線....玩boxing
一野好似打到3000磅=口=!
好彩我無輸過= =|||

食Lolo整既冰皮月餅
7-11一盒盒hello kitty教你果d..
個個女仔食完都話似連容包..燸米池..水晶餅...但係完全唔似冰皮月餅=v=



eng
做quiz
寫晒d中文解釋係出面..仲要比人用字典...
quiz!??
ok fine.

pk law叫我地今堂唔好搞事住
4個真係完全唔出聲
靜到死左咁.



chem
ms lee月尼月好!
比我調過去同小虎坐
quizzzzz...=O=
totally fotget about this= =...
靠平時聽書既記憶做mc..
long.q抄小虎...
點知mc居然係全班最高分XDDDD!
long.q得4分=口=....
結果唔合格= =
但係小虎竟然合格..玩野!?
成班狂笑..我又再次製造奇蹟=v=!

比小虎睇我個袋..
超似rubbish bin...
有一大堆零食..朱古力..朱古力餅..朱古力白力枝..
有一大堆筆..因為個無印紙袋穿左..跌晒出尼..
泳衣都塞埋入去..諗住一陣去游水嘛..= =
真羞家.

跟住講超人既問題
死都唔信我係超人...唉= =

成班係咁叫我o靚妹=口=
佢地話細一年特別得意好玩..
完全有種佢地係大人...當我係bb仔咁玩既感覺= =e.唔中意!



lunch
廿幾人一齊食XDDDD!
訂左11個pizza=口=||||
11種唔同味
影左相..好壯觀!
d男仔真係癲
食量驚人= =!
飽到想死.

跟住d男仔試lolo既月餅
小虎食完呆左兩秒..跟住迅速變臉..
話[真係咁大個仔都未食過d咁既月餅..]=v=
跟住pklaw試...
食完...又係呆左兩秒..跟住迅速變臉..
然後話[真係要好似鄭中基話齋..點解佢識自己跳番出尼既...]XDDDDD

大家係度一齊討論下一堂.
要落去玩跳大繩=O=..
話跳完嘔番晒d pizza出尼....
跟住每人要嘔3隻味
再砌番個pizza出尼
請番lolo食=口=......嘔= =!



home.p
汁野
落去喇!
原來唔係得我地一班
f.6同f.7都係度
原來跳大繩好難..
我勁耐未試過咁淆底...
個個都跳到
我係完全唔敢入
一直企係後面唔出聲
都未試過係學校咁靜= =
最後比人發現..
pk law同小虎係咁帶我入
小虎話我驚到個人僵晒=v=
小虎超利害!
玩晒花式
仲識做側手翻!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好西利呀!
講真...我好欣賞d識玩側手翻既男仔=v=
玩完個人勁攰...
勁頭暈!
可能驚得滯..心血少= =
行樓梯都暈...
pk law話沙灘要再玩=口=..



放學
4個留低 + pk law + 8婆傾
玩2對1
1個1個咁見
4個搞掂左3個
我一傾就破裂
secret講得岩...出過尼做野係唔同d
佢同8婆傾係兩個都擺明唔妥
但係笑裹藏刀
我唔得
傾唔岩就走..傾尼無意思
黃sir行埋尼講左句
有d野唔夾就係唔夾
講得好..
但係pk law係都唔死心
由佢諗掂佢.


同secret fay的番酒店
同kat傾左陣電話

換3落去游水
終於見到secret小姐既素顏look XDDD!
d水凍到癲!
兩個落到去剩係識震!
白痴妹剩係識游自由識
我識游蛙式同背泳XDDDD!
佢游背泳超搞笑
游游下個人識沉XDDD
我想學自由式..學極都唔識= =

跟住同d鬼妹bb係度玩
超得意!


之後上番去沖涼
睇電視
兩個勁白痴..唔識用個remote
轉唔到台= =
secret係咁發癲...
點知比我咁到wo XDDDD理科天才!

跟住secret小姐興起突然要幫我make up
佢同我講..
2萬蚊一個月學化妝...學左2年..=口=|||||||
搞完gel埋頭先出去

出cb幫lolo farewell
個個望住我呆左..大叫..
番學同出街既分別=v=

勁講3級野
笑到癲左XDDDD

ceci趕時間
同secret陪佢走先

1點幾bk hm.

番屋企
個人唔知自己做緊咩
係sofa度訓著左..
跟住又起身沖涼
又訓.





咁又放3日假!







p.s sori kat..應承你12點前番屋企做唔到...!












游水之前.



























忙 但係開心.






台長:
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文