24h購物| | PChome| 登入
2006-09-04 17:07:16| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4th of 9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



第1日正式番學!

你地就好啦..仲係放12點幾=_____________=


今日勁早番去
早到校門都未開..
但係其實我地番8點3
學校8點先開門= =

一番去prefect列隊歡迎
狂捉人
無我份=)

跟住超nor
皆因我唔記得左自己係邊個班房
所以入錯班房..
omg...d人望實晒我=_______=||||

跟住番去坐左陣
見到secret係門口裝裝下..
我即刻大動作揮手XDDDD
費事佢步我後塵=v=
一坐低就同我講佢比人捉左勁多野
由頭捉到落腳= =
跟住同佢去toilet
番去果時又有miss捉佢
又一次由頭捉到落腳!
我企係隔離理都無理過我=v=

跟住ceci番尼
買左勁多零食番尼...面包都有=口=!?

heman遲到
佢又係由頭到腳比人捉晒.


班主班堂
又係個pk law= =
完全係hea囉
明明無野做又夾硬講d野出尼
勁多規矩囉
佢地唔係計入校門
係計入課室果下
仲要逐堂計!
每堂遲入課室都叫遲到=口=!
遲夠5次1個小過
痴線!
跟住係度吹水.


recess
同secret ceci落操場果邊行下
行行下無啦啦有個呀sir走埋尼
話收晒我地d電話=口=
佢話係學校唔比拎住囉..
on9架..條裙又無袋
唔拎住咬住牙!?
佢話要擺落locker= =fuck!


maths
過417上
miss尼
佢唔比我地傾計
要跟學號坐
點知我同secret原來又係坐埋一齊XDDDDD
天意=v=
勁搞笑..比左張[歷屆試題唔知咩紙]我地..
tip題目= =
教番上上年既概率
唔記得晒..做d ex.一舊雲


bio
同ceci過411
secret上佢d文科野
呀sir教
同ceci係度食面包
肚餓起上尼真係乜都好食=v=
跟住上hall聽野
omg..
呢個叫[hall]!?
訓到死左
ceci係隔離好似聽得好興奮咁= =..


lunch
3個去拎電話
ceci掛條橡根係手都要比佢diu=口=..wt’s up!?!?!
跟住5男3女去太古搵野食
得1個中..
比個呀sir搞左三個字
周圍都勁多人
去左food court食
又要陪secret去食煙
佢食得超快..兩野che晒成枝!
拿拿臨買野食
同佢share
9秒9食完
佢地又要衝去食煙
勁趕
跑番番去
未試過食飯食到趕住死咁
完全無食飽之後好滿足果種感覺.
番到去
secret又比人捉裙短
但係其實我同佢條裙係一樣長..
個訓導特登跨過我去捉secret=v=點解呢!??哈哈


中文
上520
呀sir教
派d影印比我地做
同f.4本書一模一樣
連條題目我都記得
頂唔順..訓左大半堂
起身傾下計
放學


同secret交野
無啦啦有個男仔有埋尼同我地講左句勁o咀既野=o=...


跟住搭mtr番屋企








今晚e婆喪禮..
又搞到勁夜



準備出去

唔打喇.




















台長:
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文