24h購物| | PChome| 登入
2006-09-02 23:54:08| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2nd of 9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






琴晚勁眼訓
一跌落床就死左
本來諗住今日12點起身
點知都係起唔到

本來兩點醒左
但係媽咪唔比落床
唔知點解= =咁唯有繼續訓
一訓就3點

起身沖涼搞野
傾電話
6點出cb搵霖2
一齊去商務買書

一去到諗住嚇下佢
點知比佢用粗口問候左兩句=v=
好采我出名nice.

條低能妹勁低能
見到d貼紙
有d寫住[推]字
擺係我個身度係咁推我= =
我今日心情好..由佢推=)

跟住搭叮叮落北角拎學生相
霖2比條麻甩係咁撞
又幾廿句粗口fay過去XDDDD
我心情依然係好靚=)

因為間仆街相鋪話搬左
寫住[渣華道往城市花園油站]
我地就跟住呢句野去到城市花園
完全搵唔到油站
問左個勁爛gag既西裝友
我問佢[唔該油站係邊?]
佢問我[你去入油牙?]
= =omg..
跟住佢話要行番去北角碼頭果邊=口=

咁就捧住疊死人書行啦..
一路行行行
頂佢成個北角都叫渣華道
渣華道餐廳..渣華道大廈..渣華道街市...
根本北角就係係渣華道入面= =

仲要兩個興起就去買雪糕食
食到打晒仗咁
食到成身都係..連隻腳都有=口=||
跟住霖2又出絕招
去酒樓扮搵人= =
咁nor既野真係得佢先做到..我淆死..跟住佢後面

去完繼續行
又熱又焗
d死人書又重
已經紋紋地..
跟住霖2好興奮咁指住前面個紅色牌話[果度咪油站囉]
我已經勁半信半疑
係咁問[係咪架..唔似wo...]
但係無計..因為我盲既
唯有聽佢話向住紅色牌進發
點知行到埋去...個牌寫住[中國銀行]=口=!!!!!
成個人[甩較]咁跌左落去= =

依然好平和咁忍耐住
霖2都忍唔住問[點解你唔講野既??你唔係應該熱到紋死架喇咩?]
你睇下我今日忍耐度幾高=v=
跟住問下人
問左對勁sweet既新婚夫婦!
勁勁勁sweet!!!!
又勁好人!
佢叫我地繼續向前行
跟住又行到唔識行
再問個呀e
個呀e唔係好識..又勁唔好意思咁同我地say sorry..
叫我地入球場問= =
繼續係出面搵人
跟住就問左個呀叔
個呀叔直頭幫我地打電話問人!!

邊個話香港無好人!?

跟住又繼續行..
一路行行行
行到去香港殯儀館先見到個油站=口=
由炮台山行到去太古
去到仲要勁荒無!
全部商業大廈
shit!
一堆粗口爆晒出尼!
容忍度崩潰

同霖2放棄
決定搭的士
點知撞到個世紀大仆街司機先生
同佢講城市花園個油站
佢無出聲乜都無問
就車我地去
去到城市花園
勁串咁話[據我所知城市花園根本無油站架wo]
我地問佢[咁邊度有]
佢話[頭先紅綠站轉入去就有個]
我地話[咁點解你唔轉入去]
佢話[咁你地話城市花園丫嘛 你地頭先唔叫我轉入去?]
嘩頂你o丫..
火都尼..
教埋你去咁唔洗搭的士啦
叫佢車番我地去個油站
佢兜上東廊wo
痴線架!
搞勁耐終於去到個油站

去到完全見唔到邊度有相鋪
見到一間柯達
問佢附近仲有邊度有相鋪
佢話呢度得佢一間相鋪囉= =

跟住打去間野完全無人聽
其實預左..因為由琴日開始打已經無人聽

打去電話公司問
佢仲要話無登記tim= =
咩事先..
係咪fake我地先

好頹廢咁坐左係油站出面
打比kat
佢係隔離食野
過左尼搵我地
完全係係度笑我地=v=
仲要搞晒gag
叫我地入油站試下問人有冇相拎= =
跟住佢搭車走

我地繼續頹坐
佢幫我地去舊鋪睇下
終於搵到間野
點知佢收埋鋪

仲要門口大大隻寫住[$25一打學生相]!
咁點解我地要比$35
比佢睇醫生咩! [我覺得呢句野好毒XDDDD]

跟住同霖2死番出大街搭巴士

幾經辛苦先番到屋企..


依然係仲未拎到相= =

個pk law話星期一交唔到既..
就用手畫出尼或者即刻去地鐵站影d十蚊張果d
shit.









p.s 今日同霖2講左好多次angel既名句XDDDDDDD!






p.s 頭先睇zob xanga見到果張相..= =頂你地呀..
  兩條死野我勁nor咁問路..問到以為佢地係後面跟住上
  點知佢地仲企係老遠...我即刻塞住個門口叫佢地上..
  佢地居然係度影我相=口=|||||||||死野s.









今日支力到傻.













台長:
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文