24h購物| | PChome| 登入
2006-06-26 11:36:03| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

j u s t ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  星期六,又出左旺角,無錯...係又囉。fanny今日send左個msg比我,sorry~~~無覆到,我會打返比你的~
  我feel到雪妹想搵我出街,不過...你遲左一步了,唔緊要的,我地平時放工都可以去呀,反正咁近,never mind的,最多我唔返屋企訓囉:〕
  個日放工,等埋另一個同事一齊鎖門先走,因為我唔想得返佢一個人係度,好似好慘咁。我出到去,1點10,等阿paul等到2點3,其實又唔係話等左好耐〝好彩我都係算有耐性姐,如果比著係你,你一定幾十萬個電話炮轟人。我地行到唔知幾點,好似6點左右,我送左佢去油麻地mtr就走了,自己一個人行返上旺角。行到上去你打黎,叫我出荃灣-_-”””點解你唔早d呀,由油麻地行到上旺角我已經跛左咁滯,你早d打黎我搭mtr咪算囉。之後都係去左荃灣廣場,老實講我除左個度,都冇邊度係識的。等到你7點半收工,就一齊去左食飯~食左勁耐囉,我地又無停過咀,你又口水多過茶,very good,同你一齊真係唔會悶囉。
  then你又話去行公園,咁就去啦~~我都唔鬼知個個係咩公園,淨係知好鬼死多蚊,個背脊花晒lu(雖然本身都唔係滑溜),下次要同我行公園,唔該幫我準備定蚊怕水啦,明知我最驚比蚊咬,而我被咬完之後又會好似小朋友咁,一分鐘講廿次【好癢呀】。比你睇到我個【扭計樣】,咩形象都無晒lu!如果比我媽媽聽到,佢實會話【好煩呀你】:〕
  就係咁,就過左一day了。
  星期日,無出過街,難得有得休息一天。訓到10點幾,仲好想繼續,不過如果我繼續落去,我夜晚實訓唔著,加上又比人嘈住叫我起身食野,唉~~~咁就彈左起身了~晏就睇左王傑,好正boo,夠浪子.我喜歡。
  夜晚,係我半個月以來第一次同屋企人同枱食飯,係唔係我太過不孝同唔多【痴】既呢?!
  頂.....又話你自己買張sound card既,而家又叫我買><鬼識買咩,又唔早講boo~~
  好想去西藏呀.不過團費仲貴過北海道+東京囉,可唔可以同我去D大自然D既地方呀?下.

p.s 真係好想睇【一公升的眼淚】.

  阿佬返左黎了~頭先落去接佢,then傾左一兩句,有點dead air,其實我好想同佢講多d野,不過唔知講乜好...太不像話了~~
 
p.s 睇黎亦係時候放棄你了.billy chan

台長: 殷豬豬~
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文