24h購物| | PChome| 登入
2005-05-26 10:16:49| 人氣102| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

元朗 + 市中心 + BBQ

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日同BIBI 去元朗 ****
BIBI 黎左MY HOME , THEN 再落去EAT野
就GOGOGOOGGOGOGOGOGO
搵工 但好多都等通知 我又唔係好想做SALES
跟住陪BIBI搵
佢係咁問我喱家會唔會請 我係咁答佢我點知姐 低B *0*
冇睇過野牙係元朗 但其實都冇咩好睇嫁喇 +_+
跟住見仲早 去市中心行下
BIBI 太低B 笑到我死死下 佢又死死下 @@"
太低B 星期五我地出荃灣 唔好唔記得 YAYA HAPPY

打比提子佢地 原來佢地打緊牌 APPLE 姐又係市中
跟住同BIBI SAY個BYE 就搵蘋果姐 去買野食
我買左我食果D野食
跟住去M記等埋牛人 不過都收灑LU
唯有去蝴蝶等佢地 等齊人入去果時 見到有兩條友係到跑
仲以為佢地夜晚跑下步
原來打完人驚得滯走佬 -_-" 比提子估中
燒完 好多人走灑 得返我地成班女仔
跟住去沙灘玩 我地好低B
成日計錯數 MANMAN 同APPLE 成日起得最慢
今日我差包剪X 好勁 冇差輸要做估果個
哇哈哈 ........
12點 幾就走喇 好早咁好似 但好"支力"
返到屋企 無啦啦見到有個人訓左係個SOFA到
我諗左好耐究竟係邊個 以為唔知邊個帶人返黎訓
望到個袋好熟面口 原來係我家姐黎
睇死佢一1定係鎖左道門
唔記得拎條鎖匙啦 @@

聽日出MK SO GOOD~~
BUYBUY!!!!

台長: Watermelon *v*
人氣(102) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文