24h購物| | PChome| 登入
2006-02-05 00:38:47| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

春節假期 の 第十天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


初七係人日, 代表全人類生日。

生日代表又大一歲, 唔知係唔係當大一歲既時候, 就會生多一條淚管, 定係人大左容易感觸呢?

零晨時份, 入睡後發左一個夢, 係一個非常之真實既夢, 感覺有如觸得到, 嗅得到一樣...

直至訓醒後, 我仲未識得返回現實, 個心好似跌左落谷底, 個夢不停響個腦海重演, 最後我同夢裡既結局一樣...忍唔住喊到九彩。

喊完後就收到高佬電話, 相約出深水步食野。
高佬帶左我去食好出名既譚仔記勁辣米線...但都唔好食既 = ="

尋晚原本同朋友去雲貴川, 食好耐冇一齊食過既勁辣米線, 好可惜去到先知初八啟市。

我記憶中果碗雲貴川既勁辣米線係好好味...
但我覺得如果再有機會俾我食多次, 都唔會食得返當時果種「滋味」。





台長: Yan
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文